my music

الاثنين، 18 فبراير 2008

انتظار

انتظرته طوال اليوم
انتظرت لحظة وصوله
اوقفت كل حياتي
اوقفت الساعه التي تثير خوفي و قلقي
حاولت ان اخلص نفسي من تعب النهار حتى لا احمله همي


و لم يأتي

**************
اضافه من fuitgirl:

أحياناً يأتي بعد كل هذا الانتظار ..
ولكن ..

كأنه لم يأتي

هناك 10 تعليقات:

العراف يقول...

كلامك قليل بس يحمل معانى كتيره وعلى فكره انت بتتكلمى زى حبيبتى لانها ديما بتحب تتالم لوحدها وما بتحبش تدخلنى فى مشاكلها وانا دايما بتعارض معها لانى الحب مش بس عاطفه الحب مشاركه فى كل حاجه

Fruitgirl يقول...

:)

أحياناً يأتي بعد كل هذا الانتظار ..

ولكن ..كأنه لم يأتي

shirry يقول...

يا صلاة النبي يعني انا اقعد دا كله في البرد دا واعمل كدة وفي الاخر
لم يأتي؟
ليييييييييييييييييه؟
لاء انا بهزر
بصي انا لو حصل معايا كدة لازم اخد موقف والموضوع دا مش يعدي بالساهل انا مش بقولك كدة علشان اسخنك او كدة بس في حاجات تتعدي وحاجات لاء ولازم شروط تتحط قبل اي حاجة طبعا يكون متفق عليها
وفي حاجة عايزة اقولها لك
بصي اللي تعملي علشانه حاجة مرة واتنين وتلاتة وتلاقيه مش بيقدر
ابعدي احسن لان اللي ميقدرش حاجة ولو كانت صغيرة عمره ما يقدر حاجة مهما كانت كبيرة
وخلي اللي انت بتعمليه دا لحد بيقدر

LOST يقول...

العراف:
خليك كده دائما مع حبيبتك و ربنا يسعدكوا يا رب.

fruitgirl:
هو فعلا ساعات بياتي، و على رايك كانه لم ياتي، و ده كتيييير اوي، و اسمحيلي اني اعمل اضافه باسمك :)

shirry:
يعني ايشمعنى نا يعني اللي استنى في البرد :P عموما كتر خيرك
كل ما اجي اخد موقف، يهرب مني! ما بيهونش عليا..

Fruitgirl يقول...

دا إنتي .. أقولك إيه بس .. بتتحفيني .. كأني قلت حاجة مهمة ..
بس أكيد فهمتي قصدي إيه لم قلت كده


:) الله يفرحك زي ما بتفرحيني كده وزيادة سنة

(;

LOST يقول...

ما هما كلمتين اه بس معناهم كبيير ;) جامد انت مش اي حاجه :D

Esraa Hamed يقول...

أحياناً يأتي بعد كل هذا الانتظار ..

ولكن ..كأنه لم يأتي


رااااائعة يا هاجر و الاضافة كمان جااامدة

LOST يقول...

اسراء:
مبسوطه انها عجبتك و اتمنى انها ما تكونش اخر مره :)

داليا محمد يقول...

مش هرد عشان انتى عارفه انتظار يعنى ايه هقولك حاجه واحده بس
:((

LOST يقول...

:(( يلا م بعض يا ولاد :((